Motorky pro skupinu A2

Na čem se budete učit jezdit

HONDA CB500F

Odpoutejte se od všednosti

Honda CB500F: „rovnováha, ovladatelnost a hbitost. Mysleli jsme na všechno, abyste si mohli užívat tolik zábavy, kolik dokážete zvládnout“.

Klepněte na tlačítko Upravit a změňte tento text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. UT elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinaru dapibus leo.
Vrtání × zdvih (mm)67×66.8
KarburaceElektronické vstřikování paliva PGM-FI
Kompresní poměr10.7 : 1
Emise C02 (g/km)80
Zdvihový objem motoru (cm3)471 cm3
MotorKapalinou chlazený, řadový dvouválec
Max. výkon35 kW/8 600 ot/min
Max. točivý moment43 Nm při 6 500 ot./min
StartérElektrický
Vrtání škrtící klapky34
Kapacita akumulátoru (V – Ah)12V 7.4Ah
Rozměry (D × Š × V) (mm)2 080 x 790 x 1060
Typ rámuOcelový
Objem palivové nádrže (litry)17,1
Spotřeba paliva3,5 l/100 km (režim WMTC)
Světlá výška (mm)145
SvětlometyLED
Pohotovostní hmotnost (kg)189
Výška sedla (mm)789
Závlek (mm)102
Rozvor (mm)1410
SpojkaVícelamelová v olejové lázni
Stálý převodŘetězový pohon
Převodovka6stupňová
ABS systemDvoukanálové s ABS
Přední brzdyJeden vlnovitý kotouč, 320 mm, 2pístový třmen, 2kanálové ABS
Zadní brzdyJeden vlnovitý kotouč, 240 mm, 1pístový třmen, 2kanálové ABS
Přední zavěšeníPřední teleskopická vidlice 41mm s nastavením předpětí
Zadní zavěšeníProlink s jedním tlumičem s 5 úrovněmi nastavení tuhosti, kyvné rameno ze čtvercových ocelových profilů
Velikost přední pneumatiky120/70ZR-17M/C
Velikost zadní pneumatiky160/60ZR-17M/C
Přední kolaZ lehké slitiny, vícepaprsková
Zadní kolaZ lehké slitiny, vícepaprsková

ZBLÍZKA

RYZÍ FORMA

CB500F je motorka  odstrojená na ryzí základ. Působivý styl ukazuje řadový dvouválcový motor stroje v těsném uspořádání. Široká zúžená hliníková řídítka mu dodávají nádech pouličního bojovníka. Upravená palivová nádrž má menší rozměry a nabízí větší kapacitu, takže budete moci na cestách strávit delší dobu. Plné LED osvětlení stroj perfektně doplňuje.

DIGITÁLNÍ VÝBAVA

Motocykl CB500F je vybaven dobře čitelným LCD přístrojovým panelem s digitálním zobrazením rychloměru a otáčkoměru, hodin, počítadla kilometrů, průměrné spotřeby paliva a indikátorem zařazeného stupně.

DVOUVÁLCOVÝ MOTOR

Kapalinou chlazený osmiventilový řadový dvouválec dodává výkon 34.3 kW/8 500 ot/min. Maximální točivý moment motoru je 43 Nm při 6 500 ot./min. Upravené vačkové hřídele a zdvih ventilů zvyšují rozsah točivého momentu v nízkých a středních otáčkách pro lepší zrychlení.

DESIGN ZAMĚŘENÝ NA TĚŽIŠTĚ

Motocykl CB500F je zkonstruovaný na základě konceptu centralizace hmoty. Těžší díly motocyklu – včetně motoru – jsou umístěny co nejblíže k těžišti stroje, což výrazně usnadňuje řízení i ovládání.

SUZUKI GS500 s druhými řídítky

Pro počáteční fáze výcviku

Motocykl SUZUKI GS500 – kompaktní rozměry, nízké sedlo, výborné jízdní vlastnosti, solidní spolehlivost a kultivované chování motoru.

Klepněte na tlačítko Upravit a změňte tento text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. UT elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinaru dapibus leo.
Vrtání × zdvih (mm)74 x 56,6 mm
Kompresní poměr9.0:1
Emisní normaEuro-2
Zdvihový objem motoru487.0 cm3
MotorČtyřdobý vzduchem chlazený 4ventilový dvouválec
Max. výkon35,1 kW při 9 000 ot. za min.
Max. točivý moment40 Nm při 7 400 ot. za min.
StartérElektrický
Rozměry (D × Š × V) (mm)2075 x 744 x 1042
Typ rámuPáteřový
Objem palivové nádrže (litry)20
Spotřeba palivaUdávaná spotřeba: 4.1 l / 100 km
Pohotovostní hmotnost (kg)193
Výška sedla (mm)790
Rozvor (mm)1405
SpojkaMokrá spojka
Stálý převodŘetězový pohon
Převodovka6stupňová
Přední brzdyKotoučové 310 mm
Zadní brzdyKotoučové
Velikost přední pneumatiky110/70 – 17
Velikost zadní pneumatiky130/70 – 17
Přední kola17″ 3paprskové lité hliníkové
Zadní kola17″ 3paprskové lité hliníkové

ZBLÍZKA

Nestárnoucí hit od Suzuki, GS 500 E, je ve výrobě už řadu let a dodnes v půllitrové konkurenci naháčů obstojí – jak nenáročným a stále vyhovujícím podvozkem, tak solidními jízdními i užitnými vlastnostmi.

Při pohledu na „GéeSo“ nás jako první zaujme přední klasické kulaté světlo a jednoduchý a nenápadný design.

Výfuk tlumící zvuk řadového, dvouválcového, vzduchem chlazeného, čtyřdobého, příjemně si ševelícího motoru, se nachází na pravé straně a dodává Suzuki vzhled silné a sportovní motorky.

Je to super stroj pro naprosté začátečníky i pro zkušené jezdce a jezdkyně, kteří chtějí poté přejít na vyšší kubaturu. Vyrostla na ní už nejedna generace motorkářů a vyroste určitě další, která si zamiluje značku Suzuki.